Veelgestelde vragen
-
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Als je op werkdagen vóór 15:00 uur besteld en is je artikel op voorraad, dan gaat je pakketje dezelfde dag nog mee. Wij verzenden onze artikelen vanuit ons magazijn in Veghel.
Zodra je bestelling klaar staat voor verzending, sturen we je een e-mail met een Track & Trace code, waarmee je de aflevering van je bestelling kunt volgen.
Wij verzenden alle pakketten standaard met UPS, één van Europa's meest toonaangevende dienstverlenders op de pakketmarkt. Op de site van UPS kun je met de Track & Trace code eenvoudig de meest actuele status van het pakket controleren.
We hebben geen invloed op het tijdvak waarin UPS jouw pakket komt bezorgen. Geeft UPS een tijdvak aan die jou niet uitkomt? Dan kun je dit wijzigen op de site van UPS.
Soms kan het voorkomen dat je bestelling langer onderweg is dan verwacht. Wij vragen je enkele werkdagen af te wachten voordat je contact met ons opneemt. Wij geven onze partner graag de gelegenheid je pakket alsnog correct en zo snel mogelijk af te leveren. Bedankt voor je begrip!
Afhalen kan bij ons magazijn aan de Kennedylaan 14 in Veghel op werkdagen van ma t/m do tussen 08:30 en 16:30 uur; op vrijdag tot 15:00 uur.
-
Welke verzendkosten hanteert Huvema?
VerzendmethodesWij leveren alle bestellingen groot en klein, op elke gewenste locatie binnen de Europese Unie. Onder bepaalde voorwaarden is het ook mogelijk om naar adressen buiten de Europese Unie te leveren.
Wij bieden alle vervoersopties en kiezen de best passende logistieke oplossing. Internationale zendingen versturen wij compleet met alle benodigde documentatie.Een bestelling die uit meerdere artikelen bestaat, proberen we altijd in één pakket te bezorgen. Bestel je artikelen met verschillende levertijden, dan wordt je bestelling soms gesplitst in twee of meer bezorgingen. Dit heeft geen invloed op de berekening van de verzendkosten.
De verzendkosten hangen af van de volgende factoren:
- De afmetingen van het artikel
- Het gewicht van het artikel
- Land van bestemming
Voor Nederland hanteren wij de volgende tarieven
Nederland*
Pakket 0 – 30 kg
Orderwaarde < €35,00
€ 12,50 incl. BTW € excl. BTW Pakket 0 - 30 kg
Oderwaarde > €35,00
€ 5,50 incl. BTW € excl. BTW Pakket 30 – 60kg € 12,50 incl. BTW € excl. BTW Express pakket € 24,20 incl. BTW € 20,00 excl. BTW Halve pallet € 54,45 incl. BTW € 45,00 excl. BTW Hele pallet € 54,45 incl. BTW € 45,00 excl. BTW Huvema eigen Vervoer € 90,75 incl. BTW € 75,00 excl. BTW Zelf afhalen € 0,00
Afhalen kan op werkdagen tussen 9:00 uur en 16:00 uur
Wij hebben middagpauze van 12:00 tot 13:00 uur:
* Voor bezorging op de Waddeneilanden kan mogelijk een toeslag worden berekend -
Kan ik de showroom van Huvema bezoeken?
Showroombezoek is mogelijk op werkdagen tussen 08.30 uur en 16.30 uur.
Het bezoekadres is Kennedylaan 14 in Veghel.
Huvema heeft een showroom en demonstratieruimte van 2000 m2, waarmee wij in staat zijn om het gehele leveringsprogramma te tonen.
Van de kleinste gereedschappen tot de grootste industriële metaalbewerkingmachines.
Alle machines kunnen werkend worden gedemonstreerd -
Ik heb een beschadigd, defect of onjuist artikel ontvangen
Als je een beschadigd, defect of onjuist artikel hebt ontvangen, neem dan telefonisch contact met ons op via telefoonnummer 0413-342275.
Verpak bij retourzending het product weer in de originele verpakking en verzeker je ervan dat het product goed beschermd is tegen eventuele beschadigingen. Controleer de inhoud. Zorg dat alle handleidingen en accessoires worden teruggezonden met het product.
-
Kan ik onderdelen online bestellen?
Ja, dat kan.
In ons onderdelenmagazijn houden wij ca. 10.000 onderdelen op voorraad. De belangrijkste onderdelen hebben wij dan ook altijd op voorraad!
In de handleiding van de machine vind je een machinetekening. Op deze tekening kun je het betreffende onderdeel vinden. Onderdelen kunnen snel en eenvoudig via deze website worden besteld.
LET OP:
Om je zo goed mogelijk te helpen, richten wij ons uitsluitend op vragen die betrekking hebben op Huvema-producten.
Vragen over onderdelen voor machines die niet van Huvema zijn, kunnen we helaas niet beantwoorden.
We begrijpen dat dit soms lastig kan zijn, maar dit stelt ons in staat om onze tijd en kennis optimaal in te zetten voor klanten die onze producten gebruiken.
Dank je voor je begrip en we kijken ernaar uit om je verder te helpen!
TEAM HUVEMA
-
Kan ik mijn online bestelling annuleren?
Wij verwerken de bestellingen automatisch. Daarom is het alleen mogelijk om een bestelling te annuleren na telefonisch contact met onze klantenservice via telefoonnummer 0413-342275
-
Verzorgt Huvema service, onderhoud en reparatie?
Jazeker!
Is het product na de garantieperiode defect of is er een servicebeurt nodig? Ook dan kun je op ons rekenen! Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 0413-342275. Voor onze klanten hanteren wij scherpe tarieven voor onderhoud van het product. Onze technici zijn specialisten die iedere machine goed kennen.
Bij reparaties buiten de garantieperiode wordt het uurloon en de prijzen van de onderdelen in rekening gebracht.
-
Welke betaalmogelijkheden heeft Huvema op de website?
Je kunt je online bestelling betalen met
- iDeal
- Creditcard
- Paypal
- Bancontact / Mister Cash
- Sofort
- Belfius
- Klarna Betaal later
- KBC/CBC
Contant betalen of pinnen is mogelijk bij afhalen in Veghel
-
Heb ik garantie op het product?
Op alle producten geldt 1 jaar volledige garantie bij normaal gebruik. Slijtage is uitgesloten van garantie. Hierbij kun je denken aan o.a. aandrijfriemen, tandwielen en lagers.
-
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling klaar staat voor verzending, sturen we je een e-mail met een Track & Trace code, waarmee je de aflevering van je bestelling kunt volgen.
De bezorging van onze pakketten hebben wij uitbesteed aan de bezorgdienst van UPS. Op de site van UPS kun je met de Track & Trace code eenvoudig de meest actuele status van het pakket controleren.
Soms kan het voorkomen dat je bestelling langer onderweg is dan verwacht. Wij vragen je enkele werkdagen af te wachten voordat je contact met ons opneemt. Wij geven onze partner graag de gelegenheid je pakket alsnog correct en zo snel mogelijk af te leveren. Bedankt voor je begrip!